Proiectul ”Sănătatea în mâini bune”/1HARD/4.1./24
În perioada 24-27 mai 2022, Consiliul Raional Hîncești a fost gazda și a desfășurat un Curs de instruire pentru profesioniștii din domeniul sănătății.
Acest eveniment instructiv a avut loc în cadrul Proiectului transfrontalier „SĂNĂTATEA ÎN MÂINI BUNE – Spitale mai mari, Îngrijire mai bună, Cei mai buni doctori pentru populația din zona de graniță România-Republica Moldova” (1HARD/4.1./24), implementat în comun de către 2 parteneri: Consiliul Județean Galați, România (Beneficiar-Lider) și Consiliul Raional Hîncești (Beneficiar 1), sub auspiciile Programului Operațional Comun „România – Republica Moldova 2014-2020”.
Activitatea respectivă (A 3.3) se regăsește în categoria Soft și face parte din Grupul de Activități 3 „Cooperare instituțională pentru sănătate – formare, schimbul de informații și experiență” al proiectului, vizând utilizarea mijloacelor transfrontaliere eficiente pentru creșterea calității activității medicale în unitățile sanitare din județul Galați și raionul Hîncești implicate în proiect, dezvoltarea abilităților profesionale ale personalului angajat în aceste unități în cadrul schimburilor de experiență, cursurilor și conferințelor etc.
Participanți la instruire au fost un grup de circa 25 de angajați ai Spitalului Orășenesc Târgu Bujor, județul Galați, Centrul de Sănătate Hîncești și Spitalul Raional Hîncești, reprezentanți ai celor 2 echipe de implementare a proiectului din partea Beneficiarului-Lider și Beneficiarului 1.
În debutul lucrărilor cursului instructiv, participanții au fost salutați și motivați de către dl Iurie LEVINSCHI, Președintele raionului Hîncești, dna Lilia TĂNASE, vicepreședinte al raionului pentru probleme sociale, dl Petru CIUBOTARU, directorul IMSP Spitalul Raional Hîncești, să acumuleze cunoștințe și informații noi pe teme medicale variate, selectate astfel ca să răspundă optim nevoilor efective ale personalului medical încadrat în instituțiile-țintă ale proiectului.
Pe parcursul acestei instruiri, cei prezenți au avut parte de prezentări complete, bine argumentate și captivante, luări de cuvânt și intervenții inspirate făcute de formatorii, profesorii universitari, dna Ninel REVENCO și dl Ghenadie CUROCICHIN, alți vorbitori, care au abordat în cunoștință de cauză o problematică largă ce ține de pediatrie, supravegherea, dezvoltarea, patologiile și dereglările de creștere ale copilului, infecțiile recurente la copii, asistența medicală primară, medicina de familie, medicina personalizată, multimorbiditatea întâlnită în practica medicului de familie etc.
Reputații profesori menționați mai sus au pregătit și repartizat participanților seturi cu materiale de curs și suport pentru modulele pe care le-au dezvăluit.
În același timp, specialiștii de profil similar de pe ambele maluri ale Prutului au avut posibilitatea să întrețină discuții, dezbateri interesante, să-și împărtășească din planurile și ideile creative. În același context, cu titlu de schimb de experiență, a fost organizată o vizită la Spitalul Raional Hîncești.
În final, Președintele raionului, dl Iurie LEVINSCHI, și vicepreședintele raionului, dna Lila TĂNASE, au făcut bilanțul lucrărilor cursului de instruire și au mulțumit tuturor participanților pentru prestația participativă, efortul depus întru însușirea multor lucruri și informații noi, ce vor contribui cu certitudine la ridicarea nivelului profesional al cursanților. Acestora din urmă li s-au înmânat în mod festiv certificate de participare la training-ul nominalizat.
Oficialii au menționat că astfel de evenimente sunt foarte benefice pentru modernizarea și eficientizarea sectorului medical, în general, din ambele regiuni, facilitând, totodată, consolidarea relațiilor noastre de cooperare, punând baza numeroaselor proiecte pe care le putem pe viitor elabora și implementa în comun.
Dosarul Achizitii de servicii de traducere, în cadrul proiectului „Sănătatea în mâini bune – Spitale mai mari, îngrijire mai bună, cei mai buni doctori pentru populația din zona de graniță România – R. Moldova”, 1HARD/4.1 /24.
Termen limită pentru depunerea ofertelor este de 25 mai 2022!
- B.-Certificat-de-Acceptarea_Finala
- B.-ENTITATE-LEGALA-1
- B.-IDENTIFICARE-FINANCIARA-1
- B.-Lista-companii
- B.-Model-Contract
- B-I.-Conditii_Generale, ro
- B-II.Instructiuni-pentru-ofertanti
- B-III.-Formular_pentru_Ofertanti-Part-B-tehnica-si-financiara
- C.-II.-Grila-de-conformitate-administrativa
- C.-III.-Volum1-Sectiunea-Grila-de-evaluare
- D.-Anexa-1.-DECLARATIA-DE-ONOARE-PRIVIND-EXCLUDERE-SI-CRITERII-DE-SELECTIE
- Invitatie la licitatie ST 5.3.1
Dosarul Achizitii de servicii de supraveghere tehnică pentru Lucrări de reparație capitală al Centrului de Sănătate Hîncești, în cadrul proiectului „Sănătatea în mâini bune – Spitale mai mari, îngrijire mai bună, cei mai buni doctori pentru populația din zona de graniță România – R. Moldova”, 1HARD/4.1 /24.
Termen limită pentru depunerea ofertelor este de 25 mai 2022!
- A.-Anunt-de-participare-Contract-de-furnizare
- B I. Conditii_Generale_en
- B II.Instructiuni pentru ofertanti
- B Model Contract
- B. Certificat de Acceptarea_Finala
- B. ENTITATE LEGALA
- B. IDENTIFICARE FINANCIARA
- B.-Lista-companii
- C. II. Grila de conformitate administrativa
- C. III. Volum1 Sectiunea Grila de evaluare
- Declaratia de onoare ROM
- formular pentru ofertanti
Dosarul Achizitii de Servicii de organizare a cursului de instruire pentru profisioniștii din domeniul sănătății. Termenul limită de depunere a ofertelor 29.04.2022, ora 17:00!
Dosarul Achizitii de servicii VERIFICAREA VENITURILOR ȘI CHELTUIELILOR, Proiect 1HARD/4.1/24 ENG
- Annex I Declaration of Honour
- Annex II Financial Identification
- Annex III Legal Entity
- Annex IV KE CV_en
- Annex IX List of entities invited
- Annex V Instruction for auditors
- Annex VI General Conditions
- Annex VII TERMS OF REFERENCE
- Annex VIII Budget Offer
- Annex X Administrative compliance grid
- Annex XI Evaluation Grid
- Invitation to tender for expediture and revenue verification 1HARD4.1.24
- Part A Instructions to tenderers
- Part B Template of Service Contract
DOSARUL: Achizitii echipament de birou 1HARD/4.1/24 RO
- A. Instructiuni pentru ofertanti
- Anexa 1. DECLARATIA DE ONOARE PRIVIND EXCLUDERE SI CRITERII DE SELECTIE
- ANUNT CONTRACT DE FURNIZARE
- anunt local
- B. CONDITII GENERALE
- B. Conditii speciale
- B. ENTITATE LEGALA
- B. Formular_pentru_Ofertanti
- B. IDENTIFICARE FINANCIARA
- B. Model Contract
- B. Modelul Ofertei tehnice si financiare
- C. Certificat de Acceptarea_Finala
- C. Grila de conformitate administrativa
- C. Volum1 Sectiunea Grila de evaluare
- Invitatie la licitatie echipament 1HARD4.1.24
- C. I lista companii
Planul de achizitii anexa 3, 1HARD4..24
DOSARUL: Achizitii servicii de organizare a schimbului de experiență în raionul Hîncești 1HARD/4.1/24
- A. Anunt de participare Contract de furnizare
- B I. Conditii_Generale_en
- B II.Instructiuni pentru ofertanti
- B III. Formular_pentru_Ofertanti (Part B) tehnica si financiara
- B. Certificat de Acceptarea_Finala
- B. ENTITATE LEGALA
- B. IDENTIFICARE FINANCIARA
- B. Lista companii
- B. Model Contract
- C. II. Grila de conformitate administrativa
- C. III. Volum1 Sectiunea Grila de evaluare
- D. Anexa 1. DECLARATIA DE ONOARE PRIVIND EXCLUDERE SI CRITERII DE SELECTIE
- Invitatie licitatie achizitie servicii 1HARD4.1.24
DOSARUL: Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești 1HARD/4.1/24 RO
Important!!! Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 01.03.2022
VOLUMUL 1
- Volumul 1. Sectiunea 1. Instructiuni pentru ofertanti
- Volum 1 Sectiunea 2 Formular de Oferta
- Volumul 1 Sectiunea 2 DECLARAȚIA DE ONOARE PRIVIND EXCLUDERE ȘI CRITERII DE SELECȚIE
- Volum 1 Sectiunea 3 Formular de Garantie Oferta
- Volumul 1 Sectiunea 4 Chestionar
- Volum 1 Sectiunea 4 Formular 4.1 Informatii despre ofertant
- Volum 1 Sectiunea 4 Formular 4.2 Organigrama
- Volum 1 Section 4 Formular 4.3 Imputernicire
- Volum1 Sectiunea 3 Formular 3.4 Situatia financiară
- Volum 1 Sectiunea 3 IDENTIFICARE FINANCIARA
- Volum 1 Sectiunea 3 ENTITATE LEGALA
- Volum 1 Sectiunea 4 Formular 4.6.1 – 9 calificari tehnic
- Volumul 1 Sectiunea 5 Grila de conformitate administrativa
- Volum1 Sectiunea 5 Grila de evaluare
- Volum1 Sectiunea 5 LISTA DE VERIFICARE SESIUNEA DESCHIDERE A LICITATIEI
- Volum1 Sectiunea 5 RAPORTUL DE DESCHIDERE A LICITATIEI
- Volum1 Sectiunea 5 SCRISOARE DE NOTIFICARE
- Volum1 Sectiunea 5 RAPORTUL DE EVALUARE
- Volum1 Sectiunea 5 Notificare informare
VOLUMUL 2
- Volum 2 Sectiunea 1 Forma de Contract
- Volum 2 Sectiunea 3 CONDITII SPECIALE
- Volum 2 Sectiunea 2 CONDITII GENERALE
- Volum 2 Sectiunea 5 SPECIMEN GARANTIE PLATA PREFINANTARII
- Volum 2 Sectiunea 4 GARANTIA DE EXECUTIE
- Volum 2 Sectiunea 6 GARANTIE DE RETINERE
- ARANJAMENTE FISCALE SI VAMALE
VOLUMUL 3
VOLUMUL 4
DOSARUL: Lucrări de reparație capitală a Centrului de Sănătate Hîncești 1HARD/4.1/24 ENG
Standard advertisement for local publication of local open tender procedures
VOLUME 1
- Administrative compliance grid
- Volum 1 Section 4 Formular 4.3 Power of attorney
- Volum 1 Section 4 Formular 4.2 Organisation Chart
- Tender opening checklist
- Letter to unsuccessful tenderers
- Volum 1 Section 4 Questionnaire
- Notification letter
- Declaration of Honour
- Volum 1 Section 4 Formular 4.4 Financial statement
- Volum 1 Section 5 Evaluation Grid
- Evaluation report
- Tender opening report
- PRIOR INFORMATION NOTICE
- Volum1 Section 4, Form 4.6.1 – 9, Technical qualifications
- WORK CONTRACT NOTICE
- Volum1 Section 3 Tender guarantee
- Volum 1, Section 2 TENDER FORM
- Volum 1 Section 1 Instructions for tenderers
- FINANCIAL IDENTIFICATION
- LEGAL ENTITY
VOLUME 2
- Volum 2 section 1 Contract Form
- Volum 2 Section 2 General conditions
- Volum 2 Section 3 SPECIAL CONDITIONS
- Volum 2 Section 4 Performance guarantee
- Volum 2 Section 5 Pre-financing guarantee
- Volum 2 Section 6 Retention guarantee
- Tax and customs arrangements
VOLUME 3
VOLUME 4