Se convoacă ședința ordinară a Consiliului Raional Hîncești la data de 23 DECEMBRIE 2022, ora 10.00, în sala mare de ședințe „Constantin STERE” a Consiliului Raional (mun. Hîncești, str. Mihalcea Hîncu, 138, etaj I).
Se propune spre examinare Consiliului Raional următorul proiect al ordinii de zi:
1. Cu privire la aprobarea bugetului raional Hîncești pentru anul 2023 în prima lectură
Raportor: dna Galina ERHAN, Șefa Direcției Generale Finanțe
2. Cu privire la aprobarea bugetului raional Hîncești pentru anul 2023 în a doua lectură
Raportor: dna Galina ERHAN, Șefa Direcției Generale Finanțe
3. Cu privire la modificarea deciziei Consiliului raional nr.03/05 din 23.09.2022
Raportor: dna Galina ERHAN, Șefa Direcției Generale Finanțe
4. Cu privire la acordarea unor atribuții Președintelui Raionului Hîncești
Raportor: Dl Sergiu PASCAL, specialist principal (jurist) Aparatul Președintelui
dna Galina ERHAN, Șefa Direcției Generale Finanțe
Raportor: dna Valentina TONU, Șefa Direcției Învățământ
Raportor: dna Natalia TANURCOVA,, Directoarea I.P. L.T. Mihail Lomonosov
Raportor: dna Tamara MACARI, Directoarea I.P. L.T. Ștefan Holban
Raportor: dna Lidia DOROJUCI, Directoarea I.P. L.T. Mihai Viteazul, mun.Hîncești
Raportor: Carolina COȘLEȚ, șefa-interimară IMSP „Centrul de sănătate Hîncești”
Raportor: Ion PURICE, Director IMSP Spitalul Cărpineni
11. Cu privire la casarea unor active neutilizate aflate în folosinţa IMSP „Spitalul Cărpineni”
Raportor: Ion PURICE, Director IMSP Spitalul Cărpineni
Raportor: dl Ion SÎRBU, Șef Direcția Agricultură și Alimentație
13. Cu privire la aprobarea listei beneficiarilor de locuinţe sociale în locaţiune
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
14. Cu privire la raportul de serviciu al doamnei Galina ERHAN, șefa Direcției Generale Finanțe
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
16. Cu privire la aprobarea programului concediilor de odihnă pentru anul 2023
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
17. Cu privire la desemnarea evaluatorului performanţelor profesionale
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
Raportor: dna Sofia HRISTICENCO, specialist principal (probleme de tineret și sport)
Raportor: dl Dionis URSU, Șef Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol
dna Sofia HRISTICENCO, specialist principal (probleme de tineret și sport)
20. Cu privire la activitatea I.P. “Centrul Raional de Tineret Hîncești” pentru anul 2022
Raportor: dl Ion CROITORU, Manager I.P. “Centrul Raional de Tineret Hîncești”
21. Cu privire la inițierea procedurii de formare a unui sector de teren
Raportor: dl Victor RACHIU, Șef Serviciul Relații Funciare și Cadastru
Raportor: dl Victor RACHIU, Șef Serviciul Relații Funciare și Cadastru
Raportor: dl Victor RACHIU, Șef Serviciul Relații Funciare și Cadastru
24. Cu privire la Hotărârea Judecătoriei Hîncești, sediul Ialoveni din 10 mai 2022
Raportor: dl Sergiu PASCAL, specialist principal (jurist)
25. Cu privire la transmiterea unor mijloace fixe
Raportor: dl Sergiu PASCAL, specialist principal (jurist)
26. Cu privire la transmiterea unor mijloace fixe
Raportor: dl Sergiu PASCAL, specialist principal (jurist)
27. Cu privire la aprobarea Planului de activitate a Consiliului Raional Hînceşti pentru anul 2023
Raportor: dna Elena MORARU TOMA, Secretara CR
Raportor: dna Elena MORARU TOMA, Secretara CR
Ședinţele comisiilor consultative de specialitate vor avea loc în sediul Consiliului Raional, etaj II și III):
20 DECEMBRIE 2022
ora 11.00 (Comisia Buget și Finanțe),
ora 13.00 (Comisia Învățământ, Cultură şi Sport)
22 DECEMBRIE 2022
ora 13.00 (Comisia Sănătate şi Protecţie Socială),
ora 14.00 (Comisia Agricultură, Comerţ, Ecologie)
Setul de documente este disponibil în Anticamera Președintelui Raionului şi poate fi accesat pe pagina web oficială www.hincesti.md