La data de 09 noiembrie 2020 s-a petrecut ședința operativă cu șefii de direcții/secții și funcționarii aparatului președintelui.
Dl Iurie LEVINSCHI, președintele raionului, a informat despre vizita de lucru în mai multe localități a raionului pentru monitorizarea procesului de construcții, reparații, asfaltare a drumurilor.
Dl Dumitru CORNEI, vicepreședinte pe probleme în agricultură, a vorbit despre situația la zi în domeniul agricol: aratul și semănatul de toamnă; examinarea unor probleme în teritoriu; activitate de elaborare a Strategiei socio-economice a raionului pentru următorii ani; acordarea ajutorului metodologic agențior economici.
Dna Galina ERHAN, șef, Direcția Generală Finanțe a raportat despre finalizarea proiectului de buget pentru an. 2021; primirea și verificarea Rapoartelor financiare de la APL de nivelul I; executarea finanțărilor, alte probleme.
Dna Valentina TONU, șef, Direcția Învățământ Hîncești, a informat despre monitorizarea situației pandemice în instituțiile de învățământ din raion; activitatea instituțiilor preșcolare; respectarea regimului termic în instituțiile educaționale și rezolvarea problemelor la acest capitol.
Dna Natalia SAHAROV, șef, CS Hîncești și dl PETCU Iurie, șef-adjunct Spitalul raional Hîncești au comunicat despre situația epidemiologică la zi din raion privind răspândirea virusului de tip nou COVID-2019; despre mersul lucrărilor de reparații în instituțiile subordonate; despre acreditarea instituțiilor medicale, aprovizionarea cu agenți termici și respectarea regimului termic.
Dna Elena Nichifor, șef, DECT a informat despre continuarea completării pachetelor de documente necesare pentru obținerea finanțării din cadrul ADR Centru și elaborarea Strategiei socio-economice a raionului.
Șefii direcțiilor și secțiilor: Cultură și Turism, Direcția Agricultură și Alimentație, Construcții, Gospodărie Comunală și Drumuri, Arhitectul-șef au informat despre activitățile din săptămâna trecută și au trasat obiectivele pentru săptămâna curentă.
În ședință au fost puse în discuție și alte chestiuni și probleme importante, indispensabile în activitatea de zi cu zi a direcțiilor și secțiilor Consiliului raional.

Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.