La data de 21 septembrie 2020 s-a petrecut ședința operativă cu șefii de direcții/secții și funcționarii aparatului președintelui.
Dl Iurie LEVINSCHI, președintele raionului, a relatat despre activitățile importante din săptămâna trecută: vizite de lucru la obiectele în construcții și inspectarea lucrărilor efectuate la drumurile în reparație; participat la evenimentul de deshidere oficială a edificiului destinat Direcției Situații Excepționale Hîncești pentru construcția căruia Consiliul Raional Hîncești a alocat suma de 700 000 mii lei.
Dl Dumitru CORNEI, vicepreședinte pe probleme în agricultură, a informat despre situația la zi a culturilor agricole, finisarea procedurii de evaluare a daunelor produse de secetă; despre ședința de lucru, care a avut loc la data de 17 septembrie 2020 cu Agenția ”Apele Moldovei” și Consultările publice ale proiectului final al planului de management Dunărea-Marea Neagră.
Dl Vasile SECU, vicepreședinte pe probleme economice, a menționat cele mai importante chestiuni la zi: finalizarea Notelor conceptuale pentru aplicare la programele finanțate de ADR și depunerea lor; elaborarea Notei conceptuale și documentelor necesare pentru construcția magistralei de aprovizionare cu apă potabilă Bardar-Hîncești; activitate de elaborare a Strategiei socio-economice a raionului Hîncești; alte activități importante și a schițat sarcinile pentru săptămâna dată.
Dna Natalia SAHAROV, șef CS Hîncești și dl Petru CIBOTARU, directorul Spitalului Raional, au informat despre situația epidemiologică la zi din raion privind răspândirea virusului de tip nou, COVID-2019.
Dna Valentina TONU, șef, Direcția Învățământ Hîncești, a vorbit despre problemele actuale: monitorizarea zilnică a situației la Covid – 19 în instituțiile de învățîmânt; redeschiderea instituțiilor preșcolare; alimentația copiilor; aprovizionarea instituțiilor cu dezinfectante și echipament de protejare; școlarizarea copiilor.
Șefii direcțiilor și secțiilor: asistență socială, cultură, agricultură și alimentație au informat despre activitățile din săptămâna trecută și au trasat obiectivele pentru săptămâna curentă.
În ședință au fost puse în discuție și alte chestiuni și probleme importante, indispensabile în activitatea de zi cu zi a direcțiilor și secțiilor Consiliului raional.

Secția Administrație Publică, Probleme de Secretariat și Protocol

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here