În perioada 31ianuarie – 04 februarie 2024, în cadrul celei de-a XXI-a ediții a Expoziției naționale  ”Fabricat în Moldova” 2024, raionul Hîncești, a fost prezent cu o echipă formată din 12 membri ai brand-ului „Produs de Hîncești”: SA „Romaniţa”, Î.I „Onuta Adrian”, GȚ „Tronciu Nicolae”, GȚ„Catana Ion”,  SRL „Aprional–Grup”, AO „Dancu – Tabita”, Crama Mingir, SRL „Cioara” , SRL„Rusale Paste”, ÎI„Flavoria”, SRL „Ecodream” și SRL ”Darurile Pământului”.

Expoziția națională „Fabricat în Moldova” 2024 este organizată de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova, sub patronajul Guvernului Republicii Moldova, în parteneriat cu Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatlui. Scopul principal al expoziției este de a susține producătorii autohtoni, a promova produsele competitive pe piața internă și externă, a atrage investiții și a intensifica dialogul public-privat.

Ediția curentă s-a desfășurat sub sloganul „Acasă! Autentic! Autohton!” Ceremonia de inaugurare fost deschisă de, Președintele Camerei de Comerț și Industrie a RM, Sergiu HAREA, care a salutat prezența și a mulțumit celor circa 350 de antreprenori autohtoni din toate domeniile economiei naționale și regiunile țării.

Prezent la eveniment, premierul Dorin Recean a afirmat că Guvernul va continua să susțină producătorii autohtoni prin diverse programe de afaceri, Președintele Comisiei economie, buget și finanțe, Radu Marian, a menționat că Expoziția națională „Fabricat în Moldova”, este cea mai bună platformă de promovare a produselor autohtone, de cercetare a opiniei consumatorilor, noilor produse și servicii, cât și scoaterea în evidență a nivelului de competitivitate a companiilor naţionale.

Participarea membrilor brand-ului „Produs de Hîncești” la importantul eveniment expozițional a fost posibilă și în acest an cu suportul financiar oferit de către Consiliul Raional Hîncești, rambursând cheltuelile participanților la expoziție cu 100% taxa de participare și cheltuielilor pentru amenajarea spațiului expozițional, iar metodologic și organizațional prin intermediul Direcției Economie și Cooperare Transfrontalieră

Totodată e de menționat că prin acest fapt, membrii brand-ului ”Produs de Hîncesti”  au promovat imaginea Raionului Hîncești, atât la nivel national cât și internațional.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here