Vineri, 13 ianuarie curent, în incinta Consiliului raional, sala”verde”, a avut loc şedinţa lucrativă, organizată de către Direcţia Agricultură şi Alimentaţie la care au fost invitaţi şi au participat specialişti în reglementarea relaţiilor funciare din UAT ale raionului.

Şedinţa a fost prezidată de vicepreşedintele raionului dl Dumitru Cornei şi moderată de şeful Direcţiei dl Ion Sîrbu. În cadrul şedinţei s-au abordat aspecte de colaborare ce ţin de domeniul agriculturii,atât informativ cât şi instructiv. Compartimentul informativ-instructiv a fost prezentat de către specialistul principal al Direcţiei dl Gheorghe Cipileaga, în detaliu: conţinutul Ordinului Nr.199 din 15.10.2015 al Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare(cu modificările ulterioare) „Cu privire la colectarea informaţiei operative din teritoriu”; Ordinului Nr.184 din 28.09.2015 al Ministerului „Cu privire la pilotarea Sistemului Informatic”Agromaia”; Ordinului Nr.21 din 24.02.2014 al Ministerului Finanţelor „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind evidenţa contabilă a plantaţiilor viticole în procesul plantării expluatării şi defrişării acestora”; precum şi conţinutul Hotărârii Guvernului Nr.705 din 20.10.1995(cu modificări) „Privind modul de înregistrare la venituri,punere pe rod,casarea şi defrişarea plantaţiilor perene”.

  La şedinţă au fost discutate modalităţile de comunicare a Direcţiei Agricultură şi Alimentaţie cu reprezentanţii UAT în vederea informării mutuale ample şi calitative. Au mai fost abordate şi aspecte ce vizează salariile destul de modeste, incomensurabile cu cerinţele funcţionale, principalul factor descurajator, dar şi alte propuneri şi sugestii.

 

Direcţia Agricultură şi Alimentaţie

JSN Boot template designed by JoomlaShine.com