Prin prezenta, grupul de  lucru pentru achiziţii al Consiliului Raional Hînceşti Vă aduce la cunoştinţă, că în rezultatul  COP din  12 aprilie 2017 privind achiziţionarea  lucrărilor de reparaţie a cladirii Consilului Raional Hâncesti nr.2, (birourile Serviciului raional arhivă), Cod CPV: 45453000-7, oferta  SRL „Robecons” cu valoarea de 199 857 lei  fără TVA, însoţită de documentele de calificare, solicitate în invitaţia de participare,   a fost selectată drept cîştigătoare.

Prin prezenta, grupul de  lucru pentru achiziţii al Consiliului Raional Hînceşti Vă aduce la cunoştinţă, că în rezultatul  COP din  12 aprilie 2017 privind achiziționarea  lucrărilor de reparaţie a cladirii nr. 1 a Consilului Raional Hâncesti, etajul 4, Cod CPV: 45453000-7, oferta  SRL „Apartament & Consulting” cu valoarea de 175 920,71 lei  inclusiv TVA, însoţită de documentele de calificare, solicitate în invitația de participare,   a fost apreciată drept cîştigătoare.

Prin prezenta, grupul de  lucru pentru achiziţii al Consiliului Raional Hînceşti, Vă aduce la cunoştinţă, că în rezultatul  COP din  02 iunie 2017 privind achiziționarea  lucrărilor de reparație a garagelor Consiliului Raional Hîncești,  Cod CPV: 45453000-7, oferta  SRL „Crelicons & Co” cu valoarea de 237 535,26 lei  inclusiv TVA, însoţită de documentele de calificare, solicitate în invitația de participare,   a fost apreciată drept cîştigătoare.

Prin prezenta, grupul de  lucru pentru achiziţii al Consiliului Raional Hînceşti, Vă aduce la cunoştinţă, că în rezultatul  COP din  02 iunie 2017 privind achiziționarea  lucrărilor de asanare a teritoriului aferent Secției de Internare a  Spitalului Raional Hîncești,  Cod CPV: 45232410-9, oferta  SRL „Diacons Drum” cu valoarea de 181 212,38 lei  inclusiv TVA, însoţită de documentele de calificare, solicitate în invitația de participare,   a fost selectată drept cîştigătoare.

 

Ex : S. Lupaşcu

tel.:  0 269 22039

JSN Boot template designed by JoomlaShine.com